22 november, 2007

Elutaztam

Sikerült, itt vagyok Svájcban. :) A macskák meg a panzióban - remélem jó helyen.

A reggel izgalmasan indult. Reggel 9-re rendeltem a taxit. 8-kor csöngettek. Én még pizsamában rohangáltam itthon, és nagyon megijedtem, hogy vagy az órám jár rosszul, vagy rossz időpontra rendeltem a taxit. Köntöst húztam és kimentem. Csak csomagot hozott valaki, de nem nekünk. Talán egy korábbi bérlőnek. Huh, akkor még van esélyem. Folytattam a készülődést. 9-kor macskák bezsákolva, én útrakészen. Várjuk a taxit, aki nem jön. 9 óra 10 perckor felhívtak, hogy a taxi dugóban van, de majd jön. Remek. Végül nem bírtam tovább, kimentem az utcára. Jött egy taxi - kisbusz, középen nagy hellyel, oda elhelyeztem a lányokat meg a bőröndöt és kimentünk a panzióba. Ott a leadtam a lányokat és indultam tovább a reptérre.

A reptérre jó korán kiértem. Mivel online becsekkeltem, ott csak bepötyögtem az automatába a foglalási kódomat, cserébe megkaptam a beszállókártyám. Leadtam a csomagom. És ekkor jött a felismerés: a könyvet, amit olvasni akartam a repülőn, a bőröndben felejtettem. Affene. Körbesétáltam valami szórakozási lehetőség után nézve. Találtam egy könyvesboltot. Leültem, és beleolvasgattam néhány könyvbe. Találtam sok jópofát, de kevés olyat, amit meg is vettem volna. Végül azért csak kiválasztottam kettőt. Mivel ezekre éppen akció volt, hogy hármat kapok kettő áráért, választottam még egy ajándék könyvet is.

Aztán vettem még egy szendót és leültem a kapunál, vártam a beszállásra. Szokás szerint a Gate Closing time után 10 percel ki is nyitották a kaput, beszálhattunk. Elég elöl ültem, ablaknál. Egyedül voltam a sorban, ez jó volt. A hátam mögött viszont épp egy igen aktív kisrác ücsörgött és mocorgott, ez már kevésbé volt jó. Két órát repültünk csak, gyorsan eltelt. Amikor Svájc fölött jártunk, akkor már felhők sem voltak az égen, és jól lehetett látni a szép havas hegycsúcsokat. Nagyon jól nézett ki a táj.

Leszállás után egy hihetetlenül csendes, szinte kihalt reptéren találtam magam. Szép tiszta volt, meg minden. Megkaptam a csomagom - roppant gyorsan, aztán kisétáltam. Vonattal kellett bemenni a főépülethez. A vonaton, hogy a másfél perces út alatt ne unatkozzunk, "zenét" játszottak: jódliztak, kolompoltak. Roppant jópofa volt.

A következő három órát a reptéren töltöttem. Ugyanis autót béreltünk, és csak itt tudjuk felvenni. Tehát párom majd értem jön. Eleinte a reptérrel szemben levő Shopping Center-ben nézelődtem, aztán egy ásványvíz társaságában leültem egy kávézóban az egyik frissen szerzett könyvet olvasgatva. Közben nézegettem az embereket. Mások, mint az írek, nekem szimpatikusabbak - legalábbis az étkezési szokásaikat tekintve. A többit majd meglátjuk. :)

Idővel párom is megérkezett, felkaptuk az autót - ismét egy Nissan Micra jutott, pedig direkt nem a legkisebb kategóriát "ixeltük be". Sebaj. Hazaautókáztunk a szállodába, leparkoltunk, felvittük a bőröndömet majd lejöttünk sétálni. Étterembe akartunk menni, vagy legalábbis valami vendéglátóipari egységbe - én éhes voltam ugyanis nagyon, és bolt már nem volt nyitva. De amit találtunk, abban vagy cigiztek, vagy zárva volt. Úgyhogy a szálloda melletti sarki kolbászoshoz ugrottunk be egy egy fincsi Bratwurst-ra. :)

Nincsenek megjegyzések: