21 november, 2007

Utazás előtt

Már közeledik az utazásom nekem is. Ma este még el kellett mennem a világ másik végére egy GPS software-ért. Térképen megnéztem, hogy Luas megy oda, és majd onnan séta. El akartam indulni hamarabb a munkából, de nem sikerült. Úgyhogy rohantam. Szerencsére azt mondta a srác, hogy hatig mehetek a cuccosért, nem csak ötig.

A Luas megállóba még egész jól eljutottam, ott azonban picit elakadtam. Az első Luas-t lekéstem, mert jegyet kellett rá vennem. A másodikra nem fértem fel. A harmadikra már jegyem is volt, és fel is fértem. Sokat mentem a Luassal, a végén már ülőhely is jutott nekem.

A megállóban, ahol leszálltam, bemondták, hogy innen indul a kisbusz Parkwest-be, ahova én is igyekeztem. Mivel már javában hivatali időn túl voltunk, nem probálkoztam a busszal, inkabb taxit szereztem. Szerencsére könnyen ment, Dublinban rengeteg taxi rohangál az úton mindenfele. Megtalálni a ParkWest Ipari Telepen belül az én kis boltomat azonban már nem volt ilyen egyszerű, de telefonos segítséggel végül csak sikerült. Átvettem a software-t, aztán visszataxiztam a Luas-hoz. Ott újabb Luas-szal bejöttem a városba, és hazasétáltam.

Útközben beugrottam boltba, vettem felvágottat, sajtot, hogy legyen a hűtőben, mire majd hazaérünk Svájcból. Ilyenkor van előnye ezeknek az előrecsomagolt (vákumolt vagy büdösített) felvágottaknak...

Amikor hazaértem, még taxit kellett keresnem másnapra, aki hajlandó macskákat szállítani. Nem volt egyszerű, de azért sikerült. Jól fog esni a pár nap kikapcsolódás. :)

Nincsenek megjegyzések: