25 augusztus, 2007

Almanap

Ma almanapot tartottam. Kaptam még régebben egy könyvet, aminek Méregtelenítés - hetente egyszer a címe. Már többször elolvastam, és kitaláltam, hogy majd ki is próbálom. Ma jött el az alkalom. Szerencsére nem csak almát lehetett enni, ebédre zöldséglevest, és vacsorára egy szelet kenyet túróval engedélyezett a szerző. Nem mondom, hogy túl sok hami, de egyszer kibírható. A jövő hétre rizsnap van betervezve. Kíváncsi vagyok, akkor is kitartok-e majd.

Délelőtt elmentem a városba. Voltam röltexben, vettem bevasalható közbélést a leendő blúzomhoz és a leendő uzsonnástáskámhoz, valamint jelölőfilcet. Kék színűt, mert a blúz és a táska anyaga is világos. Még a varrásnak nem álltam neki, be kell avatnom az anyagokat. Ezt sajnos elfelejtettem korábban elkövetni, úgyhogy még várrnom kell, mire nekiállhatok az alkotásnak. Kíváncsi vagyok nagyon, mi lesz majd az eredmény.

Röltex után még beugrottam boltba, vettem mindenféle hamit a hétvégére meg jövő hétre. Aztán roppant kényelmesen busszal jöttem haza. Vettem a Liza cicának finom új puha tápot, egy zacskó tonhalasat, és két kis konzerv egyebet. Ma ebédre megkapta a tonhalasat, aminek roppantul örült, rögtön bevágta az egészet. A kis konzervek majd holnap jönnek.

Este megpróbáltunk videótelefonálni párommal, de nem jártunk túl sok sikerrel. Az ő gépén windows van, az enyémen meg ugye a helyes kis ubuntu. Nem igazán találtunk olyan programot, ami mindkét operációs rendszer alatt tökéletesen működne... Talán majd holnap több szerencsénk lesz.

Nincsenek megjegyzések: