26 augusztus, 2007

Kútba esett tervek

Mivel reggel napsütésr ébredtem, arra gondoltam, hogy busszal kilátogatok a Phoenix parkba. Egyedül nem merek biciklivel nekivágni a városnak. A Dublin Bus "remek" honlapján megnéztem, hogy melyik buszok jók nekem, és hol tudok rájuk felszállni. Sajnos a megállót, úgyhogy a kirándulás elmaradt. Mivel a közelben volt egy bolt, vettem ott hamit. Valamint mivel felfedeztem egy új kelet-európai boltot, vettem tormát és mustárt is, mert amúgy is éppen elfogytak.

Sebaj, gondoltam hazafelé, ha nem a Phoenix parkban, akkor majd máshogy használom ki a napsütést. Kimosom a paplanunkat, és a szárítót leviszem a kertbe, hogy ott száradjon a napsütésben a paplan. Igenám, de a paplan nem igazán akart elférni a mosógépben. Illetve féltem, hogy túltölti, és elrontom a gépet. Tehát ez is elmaradt...

Este újabb adag küzdelem következett a videótelefonálással. Vagy két óra kemény küzdelem után összehoztuk, de ehhez fejenként két külön programra volt szükség: az egyiken a hang, a másikon a kép működött... Kb. negyed órát beszülgettünk is, aztán én elvonultam aludni.

Akartam valamikor nekiállni a blúz varrásnak is, de végül nem mertem. Viszont nekiálltam az uzsonnástáskának. Azzal majdnem el is készültem. :)

Nincsenek megjegyzések: