09 június, 2007

Vega nap

Szerencsére nem nekem. Párom ma ügyeletes volt, és bizony volt/van dolga rendesen. Ma kb. egész nap a gép előtt ült, ebédelni is alig tudott, folyton jöttek a page-ek. Még most is ott ül és dolgoz. Most ugyan már nem ügyeletes, csak a csapatszellem működik benne. Illetve nem érzi, hogy késő van. Annak ellenére, hogy este tíz is elmúlt, odakint még nagyon világos van. Furcsa, nagyon nem vagyunk hozzászokva. Mindig fiatalabbnak érezzük az időt, mint amennyi valójában.

Párom nagy "örömére" kitaláltam, hogy a szombat "Vega-nap". De csak ebédidőben. :) Úgy éreztem, hogy kevés zöldséget eszünk, és ezért úgy döntöttem, hogy szombatonként húsmentes lesz az ebéd. Amikor ezt itthon megemlítem, párom mindig gyorsan kétségbeesik, aggódik és reménykedik, hátha csak viccelek. De nem. :)

Viszont az ebéd ennek ellenére ma is ízlett neki. Mediterrán sült zöldségek tortillába csomagolva, sajtszósszal és pici reszelt sajttal. Jól hangzik, nem? Elkészíteni sokkal egyszerűbb volt, mint leírni a nevét. :) Na jó, a csomagolással akadtak gondjaim, de különben semmi macera. Az eredeti recept szerint simán palacsintába kellett volna a zöldségeket, de a tortilla-t izgalmasabbnak találtam, úgyhogy az lett az áldozat. De szerintem palacsintával is igen jó lett volna.

Nincsenek megjegyzések: