08 június, 2007

Nagytakarítás és menza

Ma végre rendes voltam, és újfent alaposan kitakarítottam a lakást. Van egy olyan tervem, hogy heti rendszrességgel végzek nagytakarítást, de ez valahogy sosem jön össze. Persze mindig találok kifogást, hogy éppen miért nem, de a legfőbb indok valószínűleg a lustaságom.

Na nem kell megijedni, nem evett meg minket a kosz, de most minden tisztább. :) A macskák miatt gyakran kéne porszívózni. De mivel a porszívónk csak hangos, büdös és alig ér valamit, inkább söpörni szoktam. Olyan két naponta össze is szedek egy egérnyi macskaszőrt. :)

Már gondolkoztam rajta, hogy ezeket összegyűjtöm, és előbb-utóbb készítek belőle egy harmadik macskát. De aztán letettem róla, elég ez a két szőrtermelő egy lakásba. :)

Ma párom munkahelyén ebédeltem, nagyon jó kis menzájuk van. :) Mivel mindenféléből lehet válogatni, én is többfélét ettem. Megkóstoltam egy kis fincsi zöld pesto-s gnocchi-t, rántott karfiolt, és cajun csirkét. Ez kb. kis rántott csirkemell darabokat jelent, de a rántás pikánsan fűszerezett. Jó ízű nagyon.

Utána még egy kis gyümölcssaláta is lecsúszott, és hozzá persze a nagy kedvencemet, egy innocent smoothie-t ittam. Lehetett volna még enni mindenféle sütiket is, de arra nem volt kedvem. Talán majd legközelebb. :)

Nincsenek megjegyzések: