10 június, 2007

Wanda

Ma barátkoztam egy picit az ubuntu-mmal a gépen. Találtam egy programot (?), amit ki lehet rakni a tálcára. Ez, vagy inkább ő, Wanda, the fish. Ez egy kicsi, hosszú szempillás halacska, amire ha rákattintok, okosságokat mond nekem. Legutóbb például közölte, hogy 'A mai napon maradj távol a repülő csészealjaktól!' Hát nem aranyos? Szerintem nagyon. :)
Vagy egy másik nagyon aranyos:
"Mi a különbség Texas és a Joghurt között?
A Joghurtnak van kultúrája."

Azonkívül ma dolgos nap volt. Párom ma is ügyelt. Délelőtt még elég sok page-t is kapott, akkor elég zűrösen álltak a dolgok. Aztán valamivel jobb lett a helyzet, de azért volt dolga bőven.

Addig én is dolgoztam a gépen. Hogy pontosan mit, az maradjon meglepetés, amíg eljön az ideje. Egy régi restanciánkat igyekeztem bepótolni, remélem sikerrel. Sajnos van még vele dolog rendesen, de az egyik felén már túl vagyunk.

Nincsenek megjegyzések: