22 június, 2007

Summer Sale & Summer Party

Délelőtt elindultam boltba. A Talbot street-en levő Dunnes-ba akartam menni, mert annak a közelében láttam múltkor egy csinos lapos cipőt, azt akartam meglesni. Még el sem jutottam odáig, amikor olyan nagyon el kezdett esni az eső, hogy bemenekültem az első boltba. A Clerys-be sikerült, ahol épp Summer Sale van. Körülnéztem - tényleg egész jól leáraztak egy csomó mindent. Azt ugyan nem értem, miért hívják 'Summer' Sale-nek, és miért árulnak nyári ruhát - teljesen fölösleges, az időjárás bármelyik őszi hónapban tűrhető lenne, de nyárnak nem nevezhető.

Aztán újra kimerészkedtem az utcára, épp nem esett nagyon. Megnéztem a lapos cipőt, de most már nem találtam olyan csinosnak. Aztán a Dunnes-ba nem mentemÁllásom van - vacsora a Cedar Tree-ben be, gondoltam megnézem, máshol is van-e sale. Volt. Közben végignéztem vagy 10 cipőboltot, de nem találtam csinos laposat. A séta végén még gyoran vettem amit, aztán hazamentem. Egy darabig gondolkoztam a buszon, de miután a hatodik 'Out of Service' busz is elment mellettem, lemondtam róla. Hazafele még elkapott egy kisebb eső, de nem vészes szerencsére.

Otthon gyorsan kipakoltam, aztán indultam is párom munkahelyére. Ugyanis a cége a mai napra Summer Party-t rendezett, gondoltuk, mi is elmegyünk. Nincs messsze párom munkahelye, nekem kb. 10 perc gyalog. Ennek az utolsó két percégben sikerült kb. bőrig áznom. Na jó, az esőkabát védett, de a cipőm átázott és a farmerem is sikerült kimosnom. Párom még dolgozott egy picit, úgyhogy épp egy csendes időszakban sikerült elindulnunk.

A party színhelye egy stadion volt, ahol agárversenyeket szoktak rendezni. Volt egy adag kaja- és sörsátor, ahol italjegyért kaphattunk sört, és a két szép szemünkért hamburgert, sült kolbászt (vagy vmi. hasonlót, ami itt van), sült csirkét és héjában sült krumplit. Ettünk egy-egy hamburgert, aztán letelepedtünk a lépcsőre egy páran.

Az eső néha újra rákezdett, néha úgy, mintha dézsából öntenék. Nem is maradtunk sokáig, az egyik csendes időszakban hazasiettünk. Nem úsztuk meg szárazon, útközben megint csak kaptunk egy kis öblítést. De ettől eltekintve nagyon kellemes az ír nyár.

Na jó, erre az időre már ők is azt mondják, hogy túlzás. Az tény, hogy a nyár a csapadékos évszak, de ennél azért melegebb szokott lenni, és nem szokott ennyire erősen esni. Remélem visszajön valamikor a jó idő, mert ez tényleg lelombozó egy idő után...

Nincsenek megjegyzések: