23 június, 2007

Mosógép kalamajka

Ma jól a frászt hoztam mindkettőnkre. Elindítottam egy mosást, és hagytam a gépet, hagy dolgozzon egyedül. Dolgozott is szépen. Párom épp bent volt a fürdőben, amikor a gép egy nagyobbat centrifugázott. Azt mondta, valami nem stimmel, nem szivattyúzta le a gép az összes vizet a centrifugálás előtt. Jól megijedtünk, találgattuk, hogy mi lehet a gond és a megoldás.

Kipróbáltuk a gépet úgy is, hogy a hosszabbított kivezető csövet szétszedtük, újra a WC-be kötöttük be, és a következő centrit figyeltük, minden rendben volt. Na, akkor már tényleg megijedtünk. Akkor visszakötöttük úgy, ahogy eddig volt. Az utolsó centri megint furcsán indult. Teljesen kétségbe voltunk esve.

Aztán mivel lejárt a program, kivettem a ruhákat. És ekkor rájöttünk - valószínűleg - a megoldásra. Véletlen kicsit túltöltöttem a gépet... Sajnos több mosnivaló most nem maradt, várni kell pár napig, amíg újra tesztelni tudjuk a gépet.

Nincsenek megjegyzések: