29 június, 2007

Nagybevásárlás kényelmesen

Ma kihasználtam az utolsó szabadnapomat, elmentem még egyszer utoljára délelőtt nagybevásárolni. Egy jó messzi nagy Tesco-ba mentem, ahol elég jó a hús, gyümölcs és zöldségkínálat. Vettem is egy csomó ilyesmit: friss európai (azaz lapos levelű) petrezselmyet, málnát (amit az USA-ból importáltak), áfonyát, friss zöldborsót, zöldbabot, spárgát, retket, csinos kék penészes sajtot és nem előrecsomagolt felvágottat.

Tényleg nem igazán értem, hogy miért kell az USA-ból repülővel hozni a friss málnát. Miért nem lehet valahol Európában beszerezni? De a többi zöldség is különböző messzi helyekről jött. A zöldbab például Tanzániából. A többire most hirtelen nem emlékszem, de az biztos, hogy elég nemzetközi lett a hűtőszekrényünk. De az egyik legaranyosabb talán az izraelből importált krumpli volt.

Ja, és hogy a bevásárlás miért volt kényemles? Mert odafele félig, visszafele pedig egészen busszal jöttem. A Tesco és a házunk előtt is van egy buszmegálló, és mivel ilyenkor gyakran és aránylag üresen járnak a buszok, roppant kényelmesen cipeltem haza a cuccost.

Nincsenek megjegyzések: