30 június, 2007

Star Treck és röltex

Ma Star Treck nap volt. Legalábbis nekünk, kb. 3-mat is megnéztünk. Jó volt. Pláne, hogy a napokban megérkezett második adag is, most egy darabig megint nem fogyunk ki belőle.

Én valamikor a nap folyamán elmentem boltba is. Kivételesen nem hamit vettem, hanem ágyneműhuzatot. Meg egy csinos virágos anyagot, amiből meg fogok próbálni valami ruhadarabot, talán inget varrni. Persze előbb majd az ágynemű jön. És tervbe van véve egy csinos bevásárlótáska is.

Párom édesanyjától kaptam piros és sárga nyomott virágmintás anyagokat, amik jól passzolnak egymáshoz. Arra gondoltam, hogy a kettőből varrok valami csinos, izgalmas szatyort.

Még aggódom, hogy az anyag, amit vettem ágyneműnek, beválik-e. Remélem igen, már kimostam, most a szárítón pihen.

Nincsenek megjegyzések: