28 június, 2007

Macskadolgok

Rendeltünk a napokban ismét interneten macskatápot, meg almot. Meg is érkezett - időben. Eléggé csodálkoztam, amikor egyszercsak minden előzetes telefonálgatás nélkül becsöngetett a szállítópasi - nem értettem, hogy talált ide. Este megtudtam páromtól, hogy előtte vele beszélt, és ő mondta neki, hogy merre lakunk. Ez viszont azért jött össze, mert a címbe a 'Cégnév' helyére beírtuk a telefonszámot. Az alom mellesleg hatalmas (40l), és jó nehéz. A pasi, aki kiszállította, meg is gyanúsított, hogy a dobozban téglák vannak. :)

Macskajáték - az szinte bármi lehet: tejesflakon zárócsík, alufolia gombóc, műanyag üveg kupakja, tollkpuak, ecset, alapozószivacs, körömreszelő. Ma ezeket a hűtőszekrény alól szedtem elő. Éppen láttam, amint az Expi behajtotta a hűtő alá az alufolia gombócot. Gondoltam segítek neki, és kivettem. Aztán észrevettem a több zsákmányt is.

Nincsenek megjegyzések: