27 június, 2007

Munkaszerződés

A DEBRA-ban ma megkaptam a szerződésem. Még nem írtuk alá, majd hétfőn. Most hazahoztam, átolvashatom meg ilyesmik. Három hónapig fogok dolgozni, juli 2-től szeptember 29-ig. Kíváncsi vagyok, milyen lesz majd minden nap bejárni - eléggé elszoktam az ilyesmitől az utóbbi időben.

Kezdek rádöbbenni, hogy azok a városi csavargások, amelyek eddig teljesen természetesek voltak, mostantól elfogynak, de legalábbis szűk keretek közé szorulnak - nem lesznek szabad délelőtt vagy délutánjaim, nem is beszélve a szabadnapokról. Lesz ebédszünetem, meg munka után időm. No és a hétvégék.

Vagyis vége annak az igazán jó és kényelmes dolognak, hogy nyitás után a kihalt üzletekben, a rendezett polcokról lehet válogatni, mindent egyesével megnézni, a kaják összetevőit elolvasgatni. Marad a tömegben vásárlás, az összetúrt polcokról való bányászás, a hosszú sorbanállás. Tehát az, ami minden normálisan dolgozó embernek jut. :)

Nincsenek megjegyzések: