26 június, 2007

Önkéntes túlóra

Ma ismét manager nélkül volt a bolt. Christine reggel hívott, hogy még Angliában van, mert a pocsék időjárás miatt törölték a kompját. Azt mondta majd hív, ha már kiderült, hogy mikor érkezik.

Egész nap minden rendben volt, ugyanazzal a lánnyal voltam, akivel múlt héten is. Már éppen indulni készültünk, megérkezett a délutáni váltás is, amikor csörgött a telefon. Gondoltam, egye-fene, ezt még felveszem.

Christine volt az. Már itt van Dubliban, de nem jön be, nagyon fáradt. Picit beszélgettünk, telefonon elmondtam neki, hogy ez bizony az utolsó hetem. Mondta, hogy ma két kezdő van a boltban, mondjam el nekik, mit kell este csinálni, hogyan kell zárni. Mivel a második önkéntes nem jött, önkéntesen bent maradtam túlórzáni. Közben ugyan kiugrottam egy órára ebédelni, meg vásárolni. Hosszú volt a nap így, elfáradtam a végégre.

Hazafele még beugrottam egy bioboltba, vettem fairtrade WhiteTea-t, meg csíráztatni való magokat. Kíváncsi vagyok, fognak-e simán vattára pakolva működni. Ott árultak hozzá jó pénzért külön csíráztató üveget meg 3 szintes tálcát, de azok drágák voltak. Mi van, ha nem is ízlenek?

Aztán már a Merrion Square mellett sétáltam, majdnem otthon voltam, amikor párom hívott, hogy merre járok. Ekkor észre is vettem, ott volt az úttest túloldalán. Picit sétáltunk még a parkban, lecsüccsentünk egy padra, aztán hazamentünk vacsizni. Jó volt, hogy most nem kerültük el egymást, mint ahogy rendszeresen szoktuk, ha meglepiből elém jön. :)

Nincsenek megjegyzések: