04 június, 2007

Howth

Ma kirándulni voltunk. Fogtam páromat, és elvittem Howth-ba. Ez egy félsziget, közigazgatásilag még Dublinhoz tartozik, ha jól emlékszem ő a 13. kerület. DART megy oda, egész gyorsan, kb. 20 perc alatt oda is ér.

Sajnos ma is egész nap esett, úgyhogy nem volt olyan hangulatos a dolog, mint lehetett volna. De azért nem volt rossz. Kivételesen még a fényképezőgépet sem hagytuk otthon. Megnéztük a kikötőt, vettünk fudge-ot (kb. tejkaramella) különböző ízekben: párom vaníliás-csokisat, én mokkásat. Fincsi volt mindkettő. Aztán sétálgattunk egyet a szigeten, nem túl hosszút.

Visszafele ettünk Fish & Chips-et - jól esett nagyon. Aztán egy másik árustól vettünk egy jópofa kenyeret: szárított paradicsomos köményes. Volt ott még mindenféle egyéb jópofa kenyér, mint pl. diós, sokmagvas, hagymás valamint fonott kalács és csinos cipók is. De engem ez fogott meg leginkább. A köménymagot azt hiszem ugyna kihagytam volna belőle, de a paradicsomos részek nagyon jóízűek. Aztán hazaDARToltunk, és úgy döntöttünk, legközelebb hosszabbat kirándulunk. De esőben ennyi is elég. :)

Nincsenek megjegyzések: