03 június, 2007

Oldalas lilakáposztával

Talán írtam, hogy a napokban bemerészkedtem egy henteshez, és vettem oldalast. Akkor persze gyorsan be is dugtam a mélyhűtőbe, akkor még nem tudtam, hogy pontosan mikor fog elkészülni. Ma jött el az ideje. Tegnap elővettem, a hűtőben szépen kiolvadt az éjjel. Kapott egy adag sót, borsot, zsályát és fokhagymát, aztán beugrott a sütőbe. Amíg az sült, főztem gyorsan egy tejfölös bablevest is. Finom lett.

A husi mellé akartam sütni krumplit is, de az elmaradt. Ugyanis annyira esett az eső egész nap, hogy nem mentünk el boltba krumplit venni. Lilakáposzta volt itthon, azt vettem a napokban egy lengyel boltban. Sajnos nem párolt káposzta volt, hanem savanyított, enyhén ecetes. De nem volt rossz ízű, az oldalas pedig kifejezetten finom lett. :)

Nincsenek megjegyzések: