15 május, 2007

Két fél munkanap

Ma reggel szokás szerint mentem dolgozni az Oxfam-be. Mivel délután meg a Debra-ba mentem, sajnos egy órával hamarabb le kellett lépnem. Hazarobogtam, gyorsan megebédeltem, aztán irány a Debra.

Miután mindenkinek bemutattak (senkinek a nevére nem emlékszem már, vagy nem tudom összekapcsolni a személlyel), megkaptam első feladatomat. Leültettek egy gép elé, és kaptam egy excel táblát. Egy csomó szervezet volt rajta, rádiók, bankok, sportruházati üzletek stb., az ő postacímüket kellett a netről megtudnom. Kicsit lassacskán haladtam, mert a rádóállomások postacímét kideríteni néha nem is olyan egyszerű. De nem lehetetlen. :)

Kb. 2 óra munka után Anna, a főnököm, megkérdezte, hogy legközelebb mikor tudok jönni. Megbeszéltük a jövő hét hétfőt. Aztán hazaengedett. Rövid munkanap volt. :)

Nincsenek megjegyzések: