16 május, 2007

Irish Rails

Macskapanzió utáni kutatásom eredményeképp pénteken ki kell mennem Kildare-be. Oda legegyszerűbben vonattal lehet eljutni. Gondoltam megnézem mennyi a jegy, mikor jár vonat meg ilyesmi. A menetrenddel nem volt gondom, az működött. De a jegyárat csak nagyon körülményesen tudtam kideríteni.

Van a honlapon lehetőség jegyvásárlásra és helyfoglalásra, de valahogy velem hajlandó kommunikálni az oldalnak azon része. Hiába kattintom be, hogy melyik vonattal szeretnék utazni, folyton hibaüzeneteket kapok, és nem enged tovább, hogy megnézzem a jegy árát.

Amikor már nagyon felhúztam magam rajta, akkor máshogy kerestem rá a dulbini vonatokra, találtam is egy másik oldalt. Itt már fel volt tüntetve néhány helyre a jegyár, de nem mindenhova. Bizonyos állomásokhoz a honlapon kis kérdőívszerű tüneményt kellett kitölteni. Egye-fene, kitöltöttem - tényleg kíváncsi voltam, hogy mennyi lesz az utam. Ezek után meg már pláne. :)

Kitöltöttem, és elküldtem. Hamarosan kaptam egy e-mailt, miszerint köszönik a levelemet, továbbították az illetékes személyhez. Belenyugodtam. Aztán egy fél órával később kaptam egy újabb emilt, ami szintén generált levélnek tűnt, hogy a jegy ára az oda-vissza útra 19EUR. Elég sok, hiszen egy mindössze 30 perces útról van szó. Ez kb. a mi otthoni HÉV-ünk megfelelője, ha jól sejtem. De holnap majd jobban megtudom.

Nincsenek megjegyzések: