13 május, 2007

Képek

Íme a tegnap készült cheesecake. A kép sajnos elég pocsék, azzal ugyanis nem töltöttem annyi időt, mint a tortával. De ez talán megbocsátható - nagyon kíváncsiak voltunk már rá, hogy milyen lett. Finom, nekem eddig ez tetszett a legjobban. Páromnak a múltkori volt a kedvence. Egyetlen hibája talán a tetején a csokiöntet, ami a hűtőben töltött éjszaka után sem volt ropogósan kemény, és emiatt szerintem túl vajas-édes íze lett. Majd legközelebb igazi csokiból csinálom, azzal biztos jobb lesz.

Ezen a képen Hortobágyi palacsinta látható. Ez volt ma a második fogás. Sajnos az öntet kicsit haloványra sikeredett, de ízre jó volt. Mindig bajban voltam a palacsintasütéssel, de most az is sikerül. Legutóbbi hazalátogatásunkkor kaptam egy jó kis palacsintasütőt szüleimtől, azt avattam most fel. Kitűnően működik, szinte magától süti a palacsintát. :)

A hortobágyinak egyik fő oka az volt, hogy tervezzük meghívni párom egy-két kollégáját. Arra gondoltunk, valami finomat és magyart adunk nekik enni. De nem akartam, hogy az legyen az első alkalom, amikor valami újat próbálok ki, az veszélyes.

Ezen kívül ma végre befejeztük a kábelezést. Most már a háttérsugárzók kábelei is csinosan futnak a parketta szegélyléce mellett és a számítógép is úgy van bekötve, hogy könnyen ki lehessen húzni, ha operálni kell rajta.

Egyébként pedig visszajött az ír időjárás. Szél van, néha esik - a napokban mi is eláztunk - és egy kicsit hideg is. Nem valami kellemes, a napsütést sokkal jobban díjaztam.

Nincsenek megjegyzések: