12 május, 2007

Főzöcskézés

Ma délelőtt elmentünk a városba megvenni az utolsó apróságokat a mosógép tisztességes bekötéséhez. Párom a csöveket már reggel szépen bekötötte, és ki is próbáltuk a gépet, működött. Néhány kis lefogót vettünk már csak, hogy a csövek szépen a fal mellett fussanak, és ne össze-vissza. Ez rengeteget lendített a fürdőszoba kinézetén.

Én már reggel is jártam egyet, mert tegnap két cipőmet is leadtam sarokcserére. Ma reggel értük mentem, és beugrottam az ottani DunnesStores-ba venni némi hamit. Nem ismertem ezt a Dunnes-t, sosem szoktam oda járni. De érdemes, főleg így szombat reggelenként. Nagy, bő a kínálat és alig volt benne vásárló. Így, hogy nem kellett folyton másokat kerülgetnem, alaposan körbenéztem és jó alaposan megtöltöttem a kosaram minden finomsággal.

Aztán itthon főztem finomat. Bablevest, aztán pedig gombás-újhagymás rántottával töltött pitát vegyes zöldsalátával. Ez utóbbit egy picit elszúrtam, mert a pitákat véletlenül kiszárítottam a sütőben, így a töltelék a piták tetejére került, de így is csinosan mutattak.

Most pedig a NewYork Cheesecake ücsörög a sütőben. Párom nagyon szereti a cheesecake-ket, és mivel az e havi EasyFood magazinomban egy egész fejezetet szenteltek a cheesecake-eknek, nem tudtam kihagyni, hogy ki ne próbáljak egyet én is. :) Majd meglátjuk milyen lett, ennek a példánynak sütés után még 2 órát a nyitott sütőben kell hűlnie.

Nincsenek megjegyzések: