10 május, 2007

Őrültségek

Ma ismét elmentünk a Maplin Electronics nevű áruházba mindenféle apróságokat venni, hogy az itthoni hangosítást meg tudjuk oldani. Illetve hogy a számítógép elejére mikrofon kimenetet szereljünk. Mármint a párom, de én is elkísértem.

Amíg ő keresgélt, addig én nézelődtem. Ismét találtam valami roppant jópofát, mégpedig világító jégkockákat. Ha jól emlékszem 3 db volt egy zacskóban, kék, zöld és piros színben. Meg kell nyomni valamit rajta, fel kell rázni és használható is. Valami lötty van benne, ami ugyan nem mérgező, de nem is kifejezetten egészséges. Állítólag partikon és italpromóciókon hatásos.

Ezen kívül láttam még néhány hasonlóan praktikus dolgot, mint pl. party-karkötőt és nyakláncot, ami néhány órán keresztül világít. Azonkívül láttam kerti ugrálókastélyt is. Tudjátok, az a felfújható gumivár, amiben a kisgyerekek szoktak ugrándozni. Sejtésem sincs, hogy miért fért bele az üzlet profiljába, de ott volt, és épp leárazva. De az abszolút nyerő egyértelműen a jégkocka volt.

Hazaérve párom rögtön neki is ugrott a számítógépnek. A mikrofon kimenet összeszerelésével elég hamar végzett is, az működik és csinos a gépen. Az egyéb tervekkel, mint hogy itthon a tv-t surround hanggal tudjuk nézni, már akadtak némi nehézségek. De hogy pontosan mik, annak nem én vagyok a tudója.

Nincsenek megjegyzések: