02 május, 2007

Új masina

Megérkezett végre a varrógépem. Amíg én ma francia órán voltam, addig párom őrizte a házat, aztán leváltottam. Nem mertünk megint kockáztatni. Délután 3 óra környékén csörgött a telefonom a szokásos kérdéssel. Hol is van az a Grattan Hall? Elmondtam, kimentem a ház elé és átvettem a varrógépem.

Kibontottam és megpróbáltunk összeismerkedni. Elég hamar kiderült azonban, hogy varrógépolajat kell vennem hozzá. Így aztán elindultam a városba varrógépolajért. Szerencsére kaptam. Hazajöttem, megolajoztam a gépet, aztán némi küzdelem árán telecérnáztam egy orsót (sejtésem sincs hogy mondják tisztességesen magyarul, angolul bobbin winding), aztán befűztem a tűt. Egyik sem volt egyszerű, a használati utasítás tele van számomra ismeretlen szavakkal és fogalmakkal, ráadásul a képek is néha kevésbé hasonlítanak a valóságra. De végül azt hiszem sikerült, most minden egész tisztességesen néz ki rajta.

Most következnének az első öltések, de ezzel már megvárom páromat. Azt ígérte, hamarosan jön haza. Remélem, mert már nagyon kíváncsi vagyok, hogy szuperál az új masina.

Viszont a szállítással kapcsolatban két dolog jutott eszembe. 1: Most miért tudott felhívni a szállító? 2: Ha már kétszer járt itt, most miértnem találta a házat? Az mindenesetre tény, hogy a doboz tele van mindenféle papírokkal, amik azt tanúsítják, hogy a kiszállítás sikertelen volt. Viszont rajta van a nevem alatt a telefonszámom is, ami alapján már az első alkalommal is fel lehetett volna hívni engem... Sebaj, most már itt a gép, és ez a lényeg. :)

Nincsenek megjegyzések: