03 május, 2007

Miegymás

Ma estefele kipróbáltam a varrógépet. Működik, ügyes darab. Nekem még kell gyakorolnom pl. egyenesen varrni, befejezni az anyag szélén a varrást meg ilyenek. De tetszik a dolog, szerintem jóban leszünk és jókat fogok alkotgatni majd. Már várom, hogy értelmes dolgokat tudjak varrni. :)

Ma volt telefonos interjúm. Jelentkeztem ugyanis egy recepciós állásra, és felhívtak élő interjú előtt. A pasi aki hívott, először alaposan kifaggatott, hogy eddig mit dolgoztam, most mit dolgozok, meg ilyenek. Aztán azt mondta, hogy bár jó az angolom, de ehhez az álláshoz szerinte nem elég jó. De ha érdekel, akkor esetleg később adminisztrációs állásra is meginterjúvolnak. Szerinte 1-2 héten belül be fog esni állás, ami megfelelhet nekem. Persze hogy belementem, szívesen dolgoznék valami hivatalos, fizetőset is. :) Persze szeretem az Oxfam-es munkámat, szívesen csinálom azt is.

Nincsenek megjegyzések: