01 május, 2007

Varrógép és telefonálgatás

Ma ismét a varrógépem után telefonálgattam. Már nem először. Hívtam őket csütörtökön, akkor azt mondták, hogy hétfőn jön. Aztán hívtam őket hétfőn, akkor azt mondták, hogy másnap, azaz ma jön. Hívtam őket ma délután is, akkor azt mondták, hogy szerintük ma jön. No jó, majd meglátjuk, gondoltam én.

Aztán pár óra múlva felhívott egy nő a csomagszállító cégtől. Állítólag már kétszer itt jártak, de nem találtak itthon. Megkértek, hogy holnap legyek szíves itthon lenni. Mondtam, hogy nagyon szívesen, de mivel én úgy tudtam (a varrógépesektől), hogy ők (a szállítók) úgyis hívnak engem, ha jönnek vagy nem találnak, nem őriztem a házat egész nap. No és ők sem hagytak ám értesítőt, hogy sikertelen kézbesítés vagy ilyesmi. Pedig a honlapjuk szerint külön csinos formanyomtatványuk is van erre, és talán másodszorra már nem jönnek hiába. Azonkívül valamilyen számomra érthetetlen okból a szállítóembernek nem adják meg az én mobilszámom. Tehát ha véletlen nem talál ide, akkor sem tud segítséget kérni.

De ha megérkezik a gép egyben, és tudom használni, akkor úgyis mindent megbocsátok nekik. Lehet, hogy ezt ők is tudják. :)

Bár azért csodálkozom. Meg gondolkoztam is. Eddig egy konkrét dolog rémlik, hogy otthon interneten vásároltam. Alomtálat és egyéb kiegészítőket. Az két napon belül megérkezett a megbeszélt időben. Az működött. Nem értem itt miért nem tud.

Nincsenek megjegyzések: