17 április, 2007

Buszdugó

Tudom, hogy nincs ilyen szó, pedig arra, amit ma láttam, ez passzol leginkább. Jöttem haza szokásos bevásárlóutamból késődélután, úgy 5 óra körül. Észrevettem, hogy dugó van. De nem ám a szokásos. A dugóban kizárólag buszok álltak. Na jó, nem kizárólag, de 98%-ban.

Amikor erre rájöttem, elkezdtem megszámolni őket. A dugó irányába 45 buszt sikerült megszámolnom kb. 400-500 méteren belül. A másik irányba elment talán 5-6 busz, de azok nem voltak olyan izgalmasak.

A látvány tényleg meglepő volt. Sosem láttam még ennyi buszt egy helyen, pláne nem egy város kellős közepén. Türelmes egyének lehetnek a dubliniak, vagy inkább az ingázók, akik minden nap így jutnak haza. Meg gondolom reggel is így jutnak be.

Lehet, hogy drága itt bent a központban a lakás, de a szanatóriumi kezelés sem lehet olcsó. :)

Nincsenek megjegyzések: