16 április, 2007

Toymaster és Smithys

Ezek játékboltok itt aránylag a közelünkben. Azért mentem el ide, mert a macskaalomhoz akartam venni lapátot. Olyan kis egyszerűt, amilyennel még én is játszottam 2-3 éves koromban a homokozóban. Mert hogy itt bármennyire is keresek, nem találtam még csomósodó almot, a nem csomósodóhoz meg nem jó a szabvány lukas alomlapát.

A Toymaster volt a kisebb bolt, de az is elég nagy volt. Ott semmilyen számomra ismerős, hagyományos játékot nem találtam, homokozólapátot meg végképp. Minden televolt barbibabával és actionman-nel, robotokkal és műanyag állatkákkal.

Átmentem a Smithys-be. Na, ez már jó nagy volt, kb. mint az Eurospar a Vörösvári útnál. Itt már találtam kreatívabb játékokat is, meg fából készülteket is, nem csak sok csúnya műanyag izét. No és persze a lényeget, lapátot is. Sajnos ami önállóan lapát volt, annak nem volt jó a fazonja, úgyhogy gereblyével együtt vettem. De talán ennyi eszköz birokában már talán megkérhetem a macskákat is, hogy tisztítsák ki maguk után az alomtálat. :)

Ebből a boltból általában hatalmas tömött zsákkal jönnek ki a szülők. Kb. akkorával, mint az a nagy sokliteres fekete szemeteszsák. Előttem is egy nő vett úgy 3-4 társast, néhány babát és robotot, meg egy-két apróságot. Így persze, hogy kell a nagy zsák. No meg persze valószínűleg az is segítség, ha a gyerekeket is magukkal viszik, mert ilyen kínálat mellett ők aztán biztos találtnak egy-két elengedhetetlenül fontos játékot. :)

Nincsenek megjegyzések: