04 december, 2006

Újra Dublinban

Na, itt vagyok újra. Közben történt ez-az, pl. nevet változtattam. Na nem csak úgy, férj is jár ám hozzá. :) De a blog szempontjából nem ez a lényeg. Hanem mi is?

Nos, így nagy hirtelen nem is tudom mivel is kezdjem. Talán kezdem onnan, hogy hajnali fél 5-kor keltünk Londonban, hogy elérjük a 6:50-es gépet. Kicsit korán volt, de azért valahogy megoldottuk. Aztán kijutottunk szépen a reptérre is, félig taxival, félig a reptéri expresszel. A Heathrow és az egyik londoni metróállomás között 15 percenként expresszvonat közlekedik, ami mindössze 15 perc alatt kint van a reptéren. Nagyon kényelmes járat és még tv is van rajta. A check-in után viszont belassultunk. Legalább 20 percig álltunk sorba, mire végeztünk a security check-kel. Még a cipőinket is levetették. Alig értük el miattuk a gépet, de azért sikerült. Az út elég rövid volt, hipp-hopp ott voltunk Dublinban.

Ott már szerencsére gyorsabban mentek a dolgok. Szerencsére vártak minket a reptéren, és behoztak az apartmanunkhoz. Párom munkahelyétől kb. 3 percre van gyalog ajtótól ajtóig, tehát jó helyen. De az apartman különben nem nagy cucc, elég modern és kopasz. Na jó, vannak képek a falon, amiket már egészen kezdek megszokni, de tetszeni sosem fognak. No mindegy, egy hónapot azért ki lehet húzni itt minden további nélkül.

Párom reggel/délelött dolgozni ment, én meg itthon pakolásztam. Igyekeztem belakni egy picit a lakást, de nem könnyű, nincs nálunk semmi, amivel otthonossá lehetne varázsolni. No majd holnap veszek vmi alapanyagot, amiből lehet alkotni valamit.

Voltam ugyan a városban, de csak szendvicset vettem éhenhalás ellen, meg nézelődtem egy picit, hogy kiismerem-e még magam. Nagyjából igen. :)

Este pedig elmentünk vacsizni a törzshelyünkre. Most is tetszett a hely, bár új felszolgálónk volt. De jó volt, hogy legalább nekünk ismerős volt a hely, tudtuk hol van és mire számíthatunk. Ez jó érzés volt.

Nincsenek megjegyzések: