05 október, 2006

Guiness storehouse

Jártam délelőtt a Guiness Storehouse-nál. Már a környéken érezni, hogy valami van a levegőben. Leginkább sörszag. :) De nem ám olyan, mint itthon, valamivel illatosabb. Bár nekem sosem lesz a kedvenc illatom.

Elég nehezen találtam meg a bejáratot, de aztán csak sikerült. A kiállítást nem néztem meg, csak a turistaboltot. Minden Guiness-es. De tényleg: a játékkártyától a fürdőköpenyig, a konyhai edényfogótól a boxeralsóig, a golyóstolltól a golflabdáig. :) Ja igen, és mindre rá van írva: nézd meg, hogy eredeti terméket vegyél! Van egy kis tanúsítvány a termékeken.

Amikor kijöttem a "boltlból" nagyot vigyorogtam. Fölfele még mozgólépcsőn jöttem. Lefele már a hátsólépcsőn gyalogosan kellett menni. Ugyan minek ilyenkor még kényeztetni a vendéget? Kifele menet megnézte az ember a kiállítást, esetleg még vásárolt is, most már nem kell udvarolni neki. Persze lehet, hogy csak hely nincs a mozgólépcsőre, de azért aranyos, nem?

Nincsenek megjegyzések: