04 október, 2006

Temple bar (délelőtt)

Ma délelőtt elsétáltam a Temple bar-hoz. Gondoltam megnézem a pub-okat alaposan, kényelmesen. Ember alig volt arra, inkább csak takarítószemélyzetet láttam. Illetve volt egy gyorsétterem, ahol volt némi élet. Talán azért, mert kb. az volt az egyetlen hely, ami nyitva volt. :)

Különben elég változatos a felhozatal, mármint ami az éttermeket és pub-okat illeti. Tényleg van ott minden, minden pénztárcát és ízlést szívesen kiszolgálnak. Nekem a The Auld Dubliner nevű hely tetszett meg nagyon. Egyrészt hagyományos pub kinézete van, másrészt néhány este élő zene is megy. Remélem lesz este hely, mert akkor talán oda ugrunk be vacsorázni.

Jópofa volt így kihaltan is az a rész, a helyes macskaköves kis utcácskáival. No és nem csak pub-ok és zeneboltok vannak ott. Találtam borbélyt is. Azzal hirdetik magukat, hogy arcmasszírozással és vmilyen meleg pakolással is kedveskednek vendégeiknek. De a rajz, amin éppen a borotvaéles késsel matat a borbély a vendég bepacsmagolt arcán számomra mégiscsak hátborzongató.

Nincsenek megjegyzések: