05 december, 2006

Bevásárlások

Ma egyedül voltam. Párom reggel elment dolgozni. Én is vele együtt akartam elindulni, de csak két órával később sikerült. :) Amíg itthon tébláboltam megettem az ebédemet (a tegnap esti vacsi második felét) reggelire, úgyhogy elindultam ebédet szerezni.

Először mégis egy hajszárítót vettem, mert hirtelen ráeszméltem, hogy az bizony nincs nálunk. Jó kis darab, de nagyon hülyén néz ki a hatalmas ír dugó a végén. Aztán vettem még csupa hasznos holmit, mint mosószer, mikrózható ebéd, sampon stb. A mosószer nagyon jópofa. Kis tabletták, olyasmi, mint amit a mosogatógépekbe szoktak dobni. De bio, és állítólag elég környezetbarát is. A samponnal bajban voltam. Nem találtam sehol az otthon megszokott márkákat. Na jó, Loreal volt, meg még vmi hasonló de azt elvből nem veszek. Aztán vettem valamit, de csak remélni tudom, hogy működni fog.

Vettem hamit is, hogy legyen itthon a hűtőben meg a spájzban ez-az. Nem egyszeű feladat. Mindent fel kell térképezni, egészen más termékeik vannak. Egy csomó minden nincs, van helyette más. Müzlit például alig találtam. Itt csak mindenféle pelyhek vannak. Azok minden színben, formában és ízben, de hagyományos müzlit csak a Tesco-nál találtam. No sebaj. A joghurtokkal is küzdöttem egy darabig, a kenyérválasztást meg egyszerűen feladtam. Majd holnap, ma nem eszünk kenyeret.

Ebédre megettem a mikrós hamimat, az fincsi volt nagyon. A másikat a párom ette meg este, úgyhogy holnap megint nézhetek valami ebédnek valót magamnak.

A vásárlást leszámítva itthon voltam, és az interneten lakást kerestem. Rengeteg kiadó lakás van, de a tény, hogy macskákat is szeretnénk hozni magunkkal, azért eléggé szűkíti a kört. Szerencsére nem lehetetlen így sem jót találni, de meg kell dolgozni vele. Sebaj, a kis szőrös négylábúak megérdemlik. :)

Nincsenek megjegyzések: