22 december, 2006

Adventi koszorú készült


A mai napon leginkább az adventi koszorúnkkal foglalatoskodtam. Tudom, már elég alaposan elkéstem vele, de sajnos csak pár napja sikerült olyan koszorú alapot vennem, ami nem műanyag, hanem valódi fenyőágak vannak rajta. (Megjegyezném, adventi koszorút itt egyedül a templomban láttam.) Azt hiszem az itteni szokások szerint ez egy már elkészült, ajtóra kilógatható koszorú. Ez itt divat, nekem tetszik is. Ezen a koszorún eredetileg volt két kis aranyszínű harang, és két toboz egy kupacban, valamint két piros szalagmasni. Ez utóbbiakat sikerült szépen leoperálnom. Aztán ragasztottam rá négy gyertyát, citromkarikákat csillagánizzsal, aranyszálas fahéjrudakat, ilyesmit. A végén szerintem egész csinos lett. Szerencsére nálam volt a karácsonyi hobbi-dobozom, így volt honnan elővenni a díszítőelemeket. Mert itt ilyesmit sajnos még egyáltalán nem találtam. Azt hiszem jó üzlet lenne itt nyitni egy "Kreatív Hobby" boltot. :)


Ezen a képen szintén egy saját alkotás látható, bár egy kicsit régebbi. Tavaly ő volt az adventi naptárunk, akkor még sok (pontosan 24 db) kis csoki is volt a fa körül. Azok elfogytak, a fenyőfácska viszont igazi örökzöldhöz méltóan, még most is itt van. A hópelyhek viszont csak idén költöztek oda, mert azokat tavaly húsvétkor vettem nyuszifaroknak. :) Mellesleg azt hiszem ez az összes hó, amit itt Írországban látni fogunk a télen.

Nincsenek megjegyzések: