20 december, 2006

Séta a vasalódeszkával

Nos, tegnapi fodrászkereső-túrámon ha fodrászt nem is, egy műkörmöst legalábbtaláltam. Ma el is mentem, és meg is csináltattam szépen a körmeimet. Nem zselé, hanem acryl körmöket kaptam. Számomra a különbség csak annyi, hogy gyorsabban megvan és az UV-lámpa sem kap szerepet a dologban. De kinézetre meg nem mondanám, hogy melyik melyik, és viselni is ugyanolyan.

Aztán vettem egy vasalódeszkát. Egy csinosat, kék huzattal. Jó széles, és elég magasra lehet állítani. Tehát olyan, amilyennek lennie kell. Ráadásul még könnyű is. A boltban ugyan furcsán néztek rám, amikor mondtam, hogy én ezt bizony hazaviszem. De aztán belenyugodtak.

Néhányan a városban is gyanúsan szemléltek. De hogy miért, azt nem értem. Szerintem az itteniek néha sokkal nehezebb papírzsákokkal közlekednek. Talán azt már jobban megszokták, nekik fel sem tűnik. Egy vasalódeszka azonban mégiscsak valami különleges. :)

Nincsenek megjegyzések: