28 szeptember, 2006

Baggot Street

Ma a Baggot Street-et fedeztem fel. Azért pont azt, mert Mr. Stokes, aki az Orientation-t tartotta nekünk, ajánlotta ezt a környéket. Jó környék, van minden, és nincs túl messze a központtól sem.

Találtam egy élelmiszerüzletet, ahol olyan Innocent smoothie-t is találtam, amiről eddig csak olvastam: banános-ananászos-kókuszos. Nagyon finom! Ezenkívül találtam itt mosodát, háztartási- és barkácsboltot és egy csomó ügyvédet. Sok itt az ügyvéd.

Amire kezdek lassan rájönni, hogy az írek napközben meglógnak a munkahelyükről, beszabadulnak egy élelmiszerüzletbe, vagy Café-ba, és esznek vmi snack-et ebédre. Egy szendvicset, salátát, kis előre sült husit miegymást. Aztán gondolom este otthon a főétkezés a vacsora a családdal. Azt hiszem nálunk is kezd ez kialakulni, csak otthon kevesebb a lehetőség a városaban valami jót enni. Itt sokféle hami van, ami közül lehet választani - erre vannak berendezkedve.

Nincsenek megjegyzések: