27 szeptember, 2006

Telefonvásárlás és vacsora

Ma jó napom volt. Voltam néhány könyvesboltban, vettem telefont és este még vacsizni is elmentünk Párommal.

A könyvesboltban főleg a szakácskönyveket nézegettem, gondoltam megtanulok ír módra főzni. De aztán rájöttem, hogy a könyv nehéz dolog, és idefele is majdnem 20kg-os volt a csomagom, úgyhogy azt majd később.

De a telefon mindenképp kézipoggyászban utazik, tehát azt lehet venni. Vettem is egy csinos kis Nokia-t, hogy a Párommal normálisan tudjuk tartani a kapcsolatot. A telefonboltban én azt hiszem kivételesen egy ír eladót fogtam ki, de ez szimplán véletlen szerintem.

Kártyás telefont vettem, mert előfizetésest csak ír lakosok vehetnek. De ez jó is nekem. No meg kaptam rá egy csomó pénzt ajándékba. Öt Eurót csak azért, mert új ügyfél vagyok. Aztán 20-at azért, mert online regisztráltam. Nekem tetszik ez a rendszer. :)

Viszont amikor hazavittem, és kicsomagoltam, nagyon megijedtem. A töltőjén három lapos érintkező van, nem a két kerek, amit megszoktam. De aztán megnyugodtam, mert eszembe jutott, hogy itt a konektorok is ilyenek...

Ma vettem magamnak egy kis kenyeret itthonra, hogy legyen mit enni. Az üzletben ezeket három csoportba osztják: Healthier breads (egészségesebb kenyerek), White breads (fehér kenyerek) és Bake at home products (Süsd meg otthon termékek). Sok helyen látom, hogy próbálnak sok egészséges terméket gyártani. Ezekre külön fel is hívják a figyelmet, hogy tudd, most valami jót eszel. Rendes tőlük, nem?

Vacsorázni a Temple Bar-ban voltunk. A Pub-ok jó része már tele volt, mire odaértünk. De aztán csak találtunk egyet, ahol még volt egy szabad asztal, és ír kaját is lehetett enni. Párom valami lasagne félét evett, én pedig valamilyen casserole-t, azaz egytálételt. Fincsi volt mindkettő. Én megkostóltam a Guiness-t is, de nem mondom, hogy a kedvencem lesz. Tulajdonképpen a fekete színe is elég bizar.

Nincsenek megjegyzések: