29 szeptember, 2006

Munkakeresés és önkéntesség

Rájöttünk, munkát kell keresnem. Most ezt az egy hetet még átvészelem, de hosszú távon ez nem jó rendszer. Tegnap a Baggot Street-en láttam is egy Employment Centre-t, és végignéztem az álláshirdetéseket. Illetve csak a part-time job-okat. Ezek között leginkább olyan egyéneket keresnek, akik gyerekekre vigyáznak, idős embereknek segítenek a házimunkában vagy a bevásárlásban. De vannak titkárnői és recepciós állások is, viszont azok minimum 1-2 év gyakorlatot várnak el. Bár ezek csak a kifüggesztett ajánlatok, az épületben bent nem jártam.

Aztán szörfölgettem a neten is egy kicsit, és találtam egy oldalt, ahol önkéntes munkákra lehet jelentkezni. Regisztrálni kell, és akkor a megadott adataid (képesítések, készségek, érdeklődési kör) alapján segítenek munkát találni neked. Itt divat az önkéntesség. Juteszembe, ma volt a Rákellenes nap vagy valami hasonló. Erre abból jöttem rá, hogy az utcák tele voltak önkéntes diákokkal, akik a mellrák elleni kutatásra gyűjtöttek pénzt.

Nincsenek megjegyzések: