07 december, 2007

Secret Agent's Mission Party

Este buliban voltunk, párom munkahelyén karácsonyi buli volt. Nem mondanám, hogy a legjobb buli volt, ahol valaha jártam, de legalább megint öltönyben láttam a férjem - jól áll neki nagyon. :) A gond az volt, hogy helyszínnek egy stadiont béreltek ki, aminek következtében az egész nép jó hosszú területen széledt szét és rengeteg biztonsági őr vigyázott arra, hogy neghogy rossz ajtón próbáljunk ki- vagy bemenni.

Állófogadás jelleggel volt kaja, kis tálacskákban. Volt fincsi lazacos és tortellinis, de volt valami csirkés, ami nem igazán tetszett. A marhásat pedig nem kóstoltam. A desszertekből sem próbáltam ki mindet, de kb. háromfélét azért igen. Érdekes volt, hogy először körbehurcoltak több kis apró desszertkét, és utána még egy kör Mince Pie-t is. Azt tudtam, hogy karácsonyi édesség, de azt nem, hogy csak a desszert után jön, végleg lezárni az étkezést.

A buli neve valamiféle titkosügynökösködésre utalt - számomra. Ebből megvalósítva azonban kevés dolgot láttunk. A bejáratnál kaptunk egy térképet a helyszínről, meg néhány kérdést, amire válaszolni kellett volna valahogyan. Azonkívül volt még két srác beöltözve: ballonkabát, keménykalap, sötét napszemüveg. Néha újságba bújva figyelték a népet egy sarokban, néha a kabátjukba beszéltek, néha megállították a népet és picit megmotozták. De több szerepük nem volt.

Nem maradtunk túl sokáig, egy idő után hideg lett. Ugyanis kinyitották az ajtót, amerre a kijárat van. Hogy biztosan mindenki megtalálja. Megtaláltuk, hazamentünk..

Nincsenek megjegyzések: