04 szeptember, 2007

Műsor a kapucsengőben

Amikor tegnap hazaértem, a kapucsengőből hangok jöttek. Beszélgetés. Gondolom valaki elfelejtette rendesen visszahelyezni a hallgatót a lakásban. Nem foglalkoztam vele nagyon. Itthon megetettem a lányokat, átvedlettem kényelmesebb cuccba, és elindultam a városba. Impregnált őszi kabátot akarok venni, mert a farmerdzsekimben már fázom. Amikor mentem kifele, még mindig beszélgetés folyt a kapucsengőben. Aztán amikor kb. másfél - két óra múlva hazaértem, már veszekedés ment. Egy szót nem értettem belőle, de határozottan veszekedés volt.

Aztán amikor ma jöttem haza, megint műsor ment a kapucsengőben. De most nem angol, inkább talán lengyel vagy ilyesmi lehetett. De ez békés, családi, beszélgetős műsor volt, a háttérben valószínűleg néhány gyerkőc is lehetett.

Nem tudom mire vélni ezt a dolgot. Remélem nem marad így a kapucsengőnk. Furcsa ám, hogy idegen lakásokba "hallgatózol" bele, amíg azzal küzdesz, hogy bejuss az ajtón a lépcsőházba...

Nincsenek megjegyzések: