06 augusztus, 2007

Zsákbamacskák és NFL

Expi kezdte. Miután reggel hazajöttem a boltból, és kipakoltam a zsákból, beköltözött a bevásárlószatyorba. Roppant jópofa volt benne, nem kergettük ki. Csak mivel épp a székemen volt a bevásárlószatyorral együtt, hát ahogy volt, zsákostúl áttettük a kanapéra. Roppantul tetszett ám neki az új hely, egész nap abban aludt a kis zsákbamacska. Aztán este a Liza is megirigyelte a dolgot, ő is beköltözött. Bár sokkal rövidebb időre, épp csak beleült pár percre.

Este NFL meccset néztünk. Tegnap éjjel vettük fel, a tervek szerint délelőtt akartuk megnézni. De nem egészen sikerült, este lett belőle. Nem túl késő este, úgyhogy én is nekiálltam. Eltökélt szándékom ugyanis, hogy megismerkedem az amerikai focival. Párom rajong érte, én meg így aztán valamennyire házastársi kötelességemnek érzem, legalább ismerni, és talán egyetlen meccset végig is nézni.
Többé-kevésbé sikerült is, bár nem ez volt a legjobb meccs.

Még csak előszezon van, annak is az első meccsét láttuk. Ez azért gond, mert egy csomót dumálgattak mindenkik, régi játékosokat interjuvolgattak fel-alá, próbáltak jósolni, hogy vajon milyen lesz az idei évad stb. A meccset szinte csak úgy mellékesen közvetítették. Ráadásul nem is az a csapat nyert, amelyiknek drukkoltam...

Nincsenek megjegyzések: