17 augusztus, 2007

Party

Ma este ismét a KCR House-ban jártam, de most többedmagammal, és félig buliból. Ma este Talent Show (kb. Karaoke) volt a pub-ban, és az egyik kolleganőm is énekelt. Őt akartam meghallgatni, illetve mivel többen is mentek az irodából, gonoltam, velük tartok. Jó is volt, meg nem is. A versenyzők közül egy-ketten egész jól énekeltek, de a pasi, aki a szintetizátort kezelte, valamit elronthatott, mert nagyon torzított a mikrofon. Ez sajnos sokat rontott az egészen. De jó volt kimozdulni a többiekkel.

Ismét megigyeltem, hogy itt a partiruhának szinte kötelezően része a pip-toe (elöl lukas) tűsarkú körömcipő. Nem baj, ha farmert húzol hozzá, vagy akármilyen felsőt, a lényeg a cipő. Na jó, főleg a fiataloknál. Emiatt én rendszeresen kilógok a sorból. Tűsarkút még veszek néha, de pip-toe cipőm nincs is. (No és szerintem nem is lesz.)

Az egyik lány, aki autóval kivitt minket, szerencsére vissza is hozott a városba, úgyhogy a transzportom nagyon kényelmesen meg volt oldva. Kb. egy körül értem haza. Párom elém jött, amikor felhívtam. Aztán itthon alvás helyett még mindenfélét műveltem, mert párom bizony számítógépet installált. A napokban vett új alkatrészeket a gépbe, és azok beszerelése után (ami szintén eltartott egy darabig) most új Linuxot kell felpakolnia. Természetesen az újnak mindig jobbnak kell lennie, úgyhogy most megint pár napra meg van oldva a programja. Én úgy háromig egész jól bírtam a virrasztást, de akkor aztán elvonultam. Párom csak olyan 5 óra körül érkezett.

Nincsenek megjegyzések: