18 augusztus, 2007

Múzeumban jártunk

Ma igen rendhagyóan indult a napunk. Aránylag álmosan és későn keltünk, mert tegnap sokáig fent voltunk. De aztán gyorsan össze kellett kapnunk magunkat, mert bizony találkánk volt. Egy múzeumban. Párom egyik kollegájával néztük meg a William Hogarth kiállítást az IMMA-ban, ami az Irish Museum of Modern Art (Modern Művészetek Ír Múzeuma) rövidítése. Jókat alkotott az ürge, karcolataihoz volt szerencsénk. Messziről a képeit nem találtam túl látványosnak, de közelről rengeteg jópofa részletet találtam bennük. A fiúknak viszont feltűnt, hogy a perspektivikus ábrázolás nem mindig sikerült tökéletesen a művészúrnak.

A képnézegetés után leültünk a múzeum kávézójában, ettünk egy-egy süteményt és ittunk pár pohár csapvizet. Természetesen beszélgettünk is közben. Elég sokan voltunk a kávézóban, ami meglepően nagy volt. Később rájöttünk, hogy ide nem csak a múzeumlátogatók járnak. Jobban mondva, főleg nem ők, hanem bárki, akinek kedve van egy finomat enni. Volt valamennyi meleg kaja is, meg péksütemények, üditők is igen nagy választékban.

Hazafele bementünk a Cycleways nevű bicikliboltba. Kellene venni egy-két dolgot: külsőt, sapit páromnak, lámpákat, háromszögtáskát nekem, biciklisnacikat. Elnézelődtünk ott egy darabig, aztán úgy döntöttünk, hogy majd az interneten választjuk ki a dolgokat.

Késői ebéd után párom a gépre installálgatott Linuxot, én meg alaposan kitakarítottam a fürdőszobát.

Nincsenek megjegyzések: