15 augusztus, 2007

KCR House

Ma este elmentem a főnökömmel a KCR House nevű Pub-ba. Munkaügy volt. Ugyanis ez a bizonyos pub az elmúlt pár évben tartott augusztusban egy ún. Summer Festival-t, ahol tombolajegyet is árult, és a bevételt a mi charity-nknek küldte el. Idén azonban kért segítséget a tombolajegyek árusításához. A mai napra én meg a főnököm lettünk beosztva.

Edel, a főnököm, eljött értem, és kivitt autóval. Helyes kis pub, autóval nem volt messze, de gyalogosan nem mentem volna odáig. Állítólag a közönsége eléggé állandó, a közelben lakó emberek járnak itt össze, sokan ismerik egymást.

A tombolajegyeken kívül árultunk kacsákat is. Ugyanis lesz majd egy Duck Race (Kacsa verseny), ami a következőképp néz ki. Kis gumi kacsákat (tudjátok, azt a sárgát, amivel a gyerekek játszanak a kádban) úsztatnak le egy folyón. Minden kacsának van egy száma, és meg lehet őket "venni". A nyertes "kacsatulajdonos" azt hiszem egy üveg jó fajta alkohollal lesz gazdagabb.

A tombolajegyekkel pénzt, láda sört, hatalmas (kb. 40 cm magas) Toblerone rudat, üveg alkoholt nyerni. Vettem én is egy adagot, anyum és magam nevében. Hátha. Ha meg nem, akkor csak támogattam a "cégemet". Majd meglátjuk, vasárnap lesz a sorshúzás.

Nincsenek megjegyzések: