04 július, 2007

Gombok

Vettem gombokat az ágyneműre. Csinosak. Eredetileg minél egyszerűbb, olyan semmilyen gombokat akartam venni, ki is választottam őket. Aztán odamentem a pénztárhoz, ahol észrevettem egy hatalmas bödönt, tele gombokkal. Mind 50c, le vannak értékelve, mert ezeket a gombokat nem gyártják tovább. Mivel jóval olcsóbbak, mint amiket én választottam, és mivel még roppant csinosakat is találtam elég nagy példányszámban, az ágyneműnk bizony csinos gombokat fog kapni. Majd holnap (vagy legalábbis a napokban) rakok fel róla képet is.

Persze az még kérdés, hogy mennyire fog sikerülni a gomblyukakat elkészítenem, de talán menni fog. Azzal majd a hétvégén fogok játszani.

Egyébként nincsen velünk semmi izgalmas. Az időjárás változatlanul pocsék, minden nap legaláb egyszer esik. Bár, már nincs olyan nagyon hideg, egész jól elvagyok rövidujjúban is - de csak az esőkabát alatt. Valamilyen hosszúujjú mindenképp kell.

Nincsenek megjegyzések: