08 július, 2007

Car show es polc

Penteken a DEBRA-ban megkerdezte a fonokom, hogy jovo het vasarnap, tudnek-e menni segiteni egy "Car show"-n. Mondtam, hogy persze, szivesen. Megbeszeltuk, hogy majd az egyik bevasarlokozpont elott kap fel engem, es kivisz a helyszinre.

Reggeli utan nekialltunk parommal azon gondolkodtunk, hogy csinalunk egy uj konyvespolcot. Mar kezdtuk elovenni a leceket, amikor csorgott a telefonom. Ismeretlen mobilszam. Sajnos epp lerakta, mire fel tudtam volna venni. De rogton jott a hangpostas uzenet is: Edel volt, a fonokom, hogy merre vagyok.

Visszahivtam, hogy meg otthon, mert en bizony eltevesztettem a napokat. De szerencsere nem volt nagy baj, gyorsan osszekaptam magam, es elindultam. Edel kozben elintezte, hogy valaki mas majd kivigyen a helyszinre. Ez rendben is volt, igaza, a lanyokkal neha jol eltevedtunk, ugyhogy 11 helyett kb. delre ertunk ki.

Picit megnezegettem az autokat - csupa oldtimer volt ott. Aztan a szervezok befogtak engem, meg meg egy DEBRA-s sracot parkoloornek. A bejovo autokat kellett iranyitgatni. Picit faraszto volt, meg unalmas, ott allni egyedul. Neha meg esett is, termeszetesen.

Aztan amikor az osszes autos hirtelen egyszerre akart hazaindulni, akkor jo nagy kavarodas lett. Ez volt a rosszabb resze a dolognak - meg kellett probalni igazsagosan engedni a ket (kesobb harom) savot eggye valni, es a kijarathoz araszolni.

Hazafele is autoval jottem. Itthon meglepetes vart. Parom egyedul elkeszitette a polcokat. Mert vegul ketto keszult, igy volt anyag. Csinosak lettek (majd ha lesz kep, felteszem). Este meg gyorsan berendeztem oket - olyan jo, hogy vegre az osszes konyvunk rendesen elfer. :)

Nincsenek megjegyzések: