06 június, 2007

Szieszta

Ma dolgoztam egész nap. Jó volt, volt munka bőven. Ebédre nem vittem magammal semmit, úgyhogy kipróbáltam, milyen az ír irodai élet. Érdekes. :)

Ebédidő környékén kiugrottam a közeli Tesco-ba, vettem egy szendvicset és egy almát, aztán elsétáltam a St. Stephen's Green-be. Ott egy padon ücsörögve elfogyasztottam az ebédem. Közben nézegettem a kacsákat a tóban, élveztem a napsütést (kivételesen volt az is).

Nem én voltam az egyetlen, rengetegen voltak a parkban. Sokan üldögéltek vagy épp feküdtek a fűben is. Sőt, a közelemben egy nő ott aludt. Balettcipőben, szoknyában, fehér blúzban, táskája a feje alatt. Nagyon jópofa volt.

Ez tulajdonképpen nem rossz, hogy ebédidőben, amikor jól süt a nap (ha épp süt) ki lehet ülni egy parkba ebédelni, ha van kivel, akkkor beszélgetni, pihenni, könyvet olvasni, sziesztázni. Persze télen ez nem működik, akkor gondolom az irodában eszik a szendvicseiket.

Ez ugyanis a hátulütője a dolognak. Egy parkban aránylag kevésbé kapsz finom főtt kaját. Hozhatsz magaddal dobozban, persze. De akkor meg mikrót nem találsz, amiben megmelegíthetnéd. Ez a parkos ebéd tehát nem teljesen nekem van kitalálva, én ebédre nem a szendvicset szeretem. De ebéd után egy almával vagy csak egy könnyvvel azt hiszem ki fogok jönni. Az ebédidő jár akkor is, ha nem használom ki. :)

Nincsenek megjegyzések: