20 május, 2007

Latin mise angolul


Ez a múlt héten történt, csak akkor elfelejtettem elmesélni. A templomban, ahova járunk, kitalálták, hogy minden hónapban egyszer latin misét tartanak. Nem egészen latint, az olvasmányokat és az evangéliumot angolul olvassák. De kb. minden egyéb latinul megy. Kaptunk kis füzetkét a latin és az angol miseszöveggel, hogy tudjunk latinul válaszolni, ahol kell. A felettébb vicces az volt, hogy a pap a latin szövegeket olasz kiejtéssel olvasta fel.

A mai nap is munkával telik párom számára. Én csak ebédet főztem, könyvespolcot rendezgettem és egyéb hasznos dolgokat műveltem. Ez a párna, vagy ahogy párom legutóbb fogalmazott, macskaalátét, már pár hete elkészült. Ez volt kb. a második varrási projektem. A lányok szeretik, jókat szundítanak rajta. mindegyiknek van egy az általa kedvelt ablakpárkányban. Ez itt éppen az Expié az ebédlőasztali ablakban.
Az a jó ezekben a párnákban, hogy a huzatrész levehető és kimosható, ha már nagyon szőrös.