30 május, 2007

CV leadás és dicséret

Francia után csoportosan ebédeltünk egyet a Cafe des Amis-ban, a Francia Intézet kávézójában. Én meleg kecskesajtos salátát ettem, roppant finom volt. Ittunk hozzá vörösbort is. :) Jókat társalogtunk aztán úgy váltunk el, hogy szeptemberben ugyanitt folytatjuk. Közben meggyőztek a csoporttársaim, hogy álláskeresésnél nagy segítség lehet, ha több helyen leadom a CV-met.

Így aztán amikor hazajöttem, szépen kicsíptem magam, hogy "üzleti" megjelenésem legyen - ez állítólag fontos ahhoz, hogy átvegyék a CV-t - aztán néhány CV-vel a mappámban elindultam a városba. Az első boltban, ahova betértem, még nem mertem elővenni a CV-m, csak körbesétáltam és kimentem. Aztán a következőben már bátor voltam. Csak annyit kérdeztek, hogy rész- vagy egész munkaidőben szeretnék-e dolgozni. Ezt még néhány helyes üzletben, egy könyvesboltban és egy ír ajándékboltban elkövettem, aztán hazasétáltam.

Itthon egy nagyon kedves e-mail várt a postaládámban. Visszajelzést kaptam a DEBRA Ireland-os "főnökömtől". Nem egyenesen tőle, hanem az önkéntes központon keresztül kaptam meg a levelet, amit rólam írt. Állítólag igazi angyal vagyok, és felelősségteljesebb feladatokat is fogok kapni. Nagyon örültem ám neki. :)

Párom este jó későn jött haza, munkavacsorán volt. Nem volt sok kedve hozzá, de sajnos néha hozzátartozik ez is a dologhoz. Szerencsére ritkán. Nem is hagynám gyakran nélkülem vacsorázni menni! :)

Nincsenek megjegyzések: