27 április, 2007

Várom a varrógépem

Már nagyon várom. De állítólag csak hétfőn érkezik. Pedig már olyan rég megrendeltem. Persze ez is vicces ám. Amikor megrendeltem, gyorsan beterhelték az összeget a számlára, aztán küldtek egy e-mailt, hogy 48 óra múlva a következő telefonszámon érdeklődhetek, hogy hol jár a csomag. Akkor épp hétvége volt, később meg nem volt még Skype-om, angliai számot meg inkább csak arról hívnék. Aztán valamikor csak felhívtam a számot, ahol megadtak egy másik számot, mondván, hogy az én gépemet egy másik raktárból fogják szállítani. Megpróbáltam felhívni azt a számot, de nem működött. Ekkor az online chat-jükön (ez mellesleg jól működik, és jó ötlet) megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, hogy most mit tegyek. Kaptam egy harmadik telefonszámot. Ott kaptam az információt, hogy hétfőn várhatom a gépet. Remélem idetalál vele a szállító. :)

Rendszeresen telefonon magyarázgatjuk a szállítóknak vagy egyéb idejövő embereknek, hogy hol is lakunk. Házszámunk ugyanis nincs, és a postásokon és az ittlakókon kívül szerintem senki nem tudja, hol is van az a Grattan Hall. De nem mi vagyunk az egyetlenek, akiket nehéz megtalálni. Valamikor becsöngetett hozzánk egy pizzaszállító, hogy az X.Y. épületet keresi. Sajnos mi sem tudtuk hol van, de adtunk neki egy telefont (az övé le volt merülve), hogy kérjen segítséget az éhes vevőktől. :)

Nincsenek megjegyzések: