06 február, 2007

Mozgalmas nap

Délelőtt a könyvesboltban dolgoztam. Jött egy új lány is, ha jól emlékszem, Elisabeth. Nem beszéltünk kb. semmit, ő a raktárhelységben dolgozott, én meg kint a boltban. De kedves lánynak tűnik.

Ma kicsit hamarabb meglógtam, mert mentem állásinterjúra egy kis magánklinikához. Titkárnőt keresnek. Helyesek voltak, ketten interjuvoltak. Kellemesen elbeszélgettünk, egyáltalán nem éreztem magam komoly állásinterjún. Sok minden tetszett nekik: hogy tudok gépelni, hogy tudok számítóggéppel dolgozni és még nyelveket is beszélek. :) De persze vannak komoly hiányosságaim: nincs helyismeretem, nem ismerem az itteni egészségügyi rendszert no és a nagyon ír kiejtéssel is nehezen bírkózom néha. Majd meglátjuk mi lesz, azt ígérték 48 órán belül visszaszólnak. De néha nem is vagyok biztos benne, hogy kell nekem még valami elfoglaltság, van így is elég.

Aztán hazajöttem, átgondoltam hogy mit kell vásárolni, és elmentem boltba. Találtam egy egész nagy Tesco-t nem is túl messze. Jó nagy választékuk van, amit roppantul értékeltem. De nagy üveg akácmézet ők sem árulnak. Itt vannak mindenféle mézek, de akác alig, és az is mini üvegben... Viszont ami jó hír, hogy este 10-ig nyitvavannak, és még vasárnap is kb. 6-ig, ami itt egyáltalán nem gyakori.

Nincsenek megjegyzések: