04 január, 2007

Álláskeresés

Ma főleg álláskereséssel töltöttem a napot. Délelőtt a neten nézelődtem, aztán ebéd után elmentem az egyik Employment Centre-be. Kaptam kis tájékoztató füzetet, egy rakat linket, és megmutatták az ottani érintőképernyős álláskeresőket. Sajnos nyomtatni épp nem tudtam, úgyhogy kis nézelődés után inkább hazajöttem, és itthon folytattam a keresgélést.

Jónéhány helyre elküldtem az önéletrajzom, titkárnői vagy recepciós állásokra jelentkeztem. Kicsit furcsa, hogy az, ami otthon előny lett volna, itt épp csak alapkövetelmény. Mármint az angoltudásom. A némettudásom meg nem nagyon tudom hasznosítani, vagy csak még nem találtam meg, hogy hol.

Találtam még egy tanári állás jellegűt. Van itt a közelben egy iskola, ahol enyén sérült gyerekeknek segítenek megtanulni beszélni. Itt kéne az egyik csoportban a tanárnőnek segíteni. Azt hiszem ez tetszene, hiszen tanítás és gyerekek. Majd meglátjuk mi lesz.

Nincsenek megjegyzések: