14 január, 2007

Book of Kells

Délelőtt múzeumban is jártunk. A Trinity College-ban megnézük a Book of Kells-t. Gyönyörűen illusztrált evangélium Kellsből, jó régről. Sajnos nem emlékszem melyik századból. Valamint láttuk a Trinity College régi könyvtárát is, az is nagyon szép. Több mint hatvan méter hosszú, jónéhány márvány mellszoborral, és párszázéves könyvekkel. Bölcsészeknek látnia kell! :)

Aztán este elmentem, beiratkoztam spanyol nyelvtanfolyamra. Szívesen jártam volna franciára is, de azt sehogysem találtam. Eztris csak úgy, hogy egy bedobott szórólapot nem dobtam rögtön a kukába, mert ahhoz le kell menni a parkolóba. Kíváncsi vagyok milyen lesz, még sosem tanultam kezdő szinten anyanyelvi tanártól. Itt pedig az a divat, azért nem tudok én itt tanárnéniskedni.

Nincsenek megjegyzések: